Τετάρτη 13 Μαΐου 2009

Ναι α;

Ατάκα-θάνατος της ημέρας:
"Καθημερινές αναφορές σε «σοσιαλισμό» συνιστούν επικοινωνιολόγοι στο ΔΗΚΟ"
...Θκυό λεπτά να μου περάσει το γέλιο, ελάτε κάτι άσχετο να σας αποσπάσει την προσοχή:



Εμένα οι επικοινωνιολόγοι μου είπαν μου να αναφέρουμαι καθημερινά στα εκατομμύρια επενδύσεις μου στην Ντόχα του Κατάρ. Πότε λαλείτε να σορόψω αρκετά ριάλλια να γοράσω κανένα γιοτ;

υγ: ρε Πολίτη, φαντάζουμαι ξέρεις ήντα μπου εν το ππέρμαλινκ έννεν; Εν είμαι κρίμα να γυρέφκω αύριο το άρθρο στο αρχείο; Έννεν κρίμα που τον Θεό να μπορώ να βάλω λινκ του Πίκρη τζαι να μεν μπορώ να βάλω του Κωνσταντίνου;

2 σχόλια:

the Idiot Mouflon είπε...

Όταν ο μακαρίτης ορίτζιναλ ηγέτης τους (ο κοντός) εμοίραζεν θέσεις στο δημόσιο... ουσιαστικά έκανε πράξη τη σοσιαλιστική αναδιανομή του πλούτου, ένεν;

Όι, α...

chrys είπε...

Το σχολιο ειναι για το Υ.Γ:

Δηλαδη μονο το Permalink σε ενοχλει που το πολιτη; Τα banners που καταλαμβάνουν το περισσοτερο χωρο και αναβοσβηνουν συνεχεια δεν σε ενοχλουν; Εσυ θα εβλεπες μια ταινια με 2 ωρων με 1.5 ωρα διαφημισεις ενδιαμεσα;

Εγώ πάντως σταματησα να διαβάζω πολιτη για αυτο το λόγο.